Jack Daniel´s se spojuje s ambasadory

Jack Daniel’s se rozhodl spojit se čtyřmi zajímavými osobnostmi, které stojí za značkami ztělesňujícími stejné hodnoty, jaké uznává i prémiová destilérka. Kromě toho nám kampaň odkrývá příběh Jacka Daniela - zakladatele nejstarší americké destilérky a zároveň uvádí nové produkty, které spoluprací značky Jack Daniel’s a jednotlivých ambasadorů vznikly. Jedním z produktů je dřevěný motýlek vyrobený ze sudu nebo kožená peněženka inspirována prémiovostí, autenticitou a barvou whiskey. „Společným znakem všech ambasadorů je, že se nebojí dělat věci po svém. Všichni vytvářejí jedinečné produkty, kterým vtiskli autenticitu díky svému pokornému přístupu k materiálu, kvalitnímu provedení a vytrvalé práci,“ říká Patrik Skála, Senior Brand Manager Jack Daniel’s.

 

BeWooden

BeWooden

Ambasadorem Jack Daniel´s Tennessee Whiskey se stal David Šrámek, člověk, který ctí tradiční hodnoty, přitom se nebojí vybočit z komfortní zóny. David ve 33 letech skončil v zaměstnání a začal cestovat po celém světě. Původně si koupil jednosměrnou letenku, na cestách však nakonec zůstal 20 měsíců, během kterých navštívil Norsko, Filipíny a pracoval v Austrálii i na Jávě. Díky svým zkušenostem z těchto zajímavých cest teď působí jako kouč a pomáhá ostatním splnit si své sny.

David Šrámek

David Šrámek

Ctirad Sára je jedním ze zakladatelů značky BeWooden a nyní stojí i za Tennessee Honey. BeWooden je vývozcem dřevěných pánských motýlků z Beskyd do celého světa. Ctirad o sobě říká, že vyrábí radost a převtěluje materiál do krásných věcí. „Když děláme nové produkty, snažíme se, aby byly něčím zajímavé, a k tomu si vybíráme zajímavé značky. Společně s Jack Daniel´s jsme se rozhodli vyrobit motýlky ze sudu. Na spolupráci se nám líbí, že nejde jen o obyčejný produkt, ale že pochází z již použitého sudu, který voní po dřevě, ale také po whiskey.“ Důraz na suroviny klade i Tennessee Honey s pravým včelím medem.

 

Ctirad Sára

Ctirad Sára

Jack Daniel’s Gentleman Jack se propojil se značkou Daniela Piteráka, Danny P. Daniel svůj nápad, vyrobit si peněženku z kvalitní kůže, do které by se vešel i iPhone, proměnil v realitu. Nápad nyní slaví úspěch a peněženku je mimo jiné možné koupit i na oficiálním e-shopu značky Apple.

Danny P.

Danny P.

Za Jack Daniel’s Fire stojí jako ambasador tatér Peter Minárik, který po letech práce v marketingu potřeboval dát svému životu nový smysl. Chtěl tvořit a šel do toho po hlavě. Protože se už 12 let nechává tetovat a miluje celý ten proces propojení nápadu a uměleckého ztvárnění, vyzkoušel Peter před dvěma lety tetovat sám. Dnes má vlastní salon, kde spolu s ním tetují další 3 tatéři. Talent je podle něj jen pár procent úspěchu, splněné sny jsou podle něj odpracované. I přes to, že je to někdy dřina, tvrdí, že se v cestě za nimi vyplatí riskovat. Peter vytvoří pro Jack Daniel’s Fire speciální limitovanou edici.